01 juni, 2012
Det perfekta fotot
De har det.
Systrarna
.
Ljuset, motiven, det ruffa blandat med det romantiska.
Det som tilltalar mig. Som ger mig inspiration att någon gång själv bli sådär duktig på att fota.
Njut!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Så härligt att du vill skriva någon rad här på lundan.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Så härligt att du vill skriva någon rad här på lundan.