19 oktober, 2012

Jakten på det perfekta

Vissa saker fastnar mer än andra. Jakten efter den perfekta prylen finns alltid med i bakhuvudet.
Jag tänker främst på bokstäver. För mig alltså...
Helst ska de vara så där stora, klumpigt stora, färg som har flagnat, rostiga eller varför inte gula. Då är extra välkomna hem till mig.

Pinned Image

I mitt hem hem finns det bokstäver lite överallt, jag ska visa er en gång när jag kommer ihåg att plocka fram kameran och fota dem.
Men det måste vara ljust ute, helst mitt på dagen, då blir det ju bäst bilder.
Där kommer mitt stora problem.
Jag är sällan hemma mitt på dagen.
Jag går till jobbet när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt.
Men jag ska försöka i helgen och dokumentera hur det ser ut hos oss.

Pinned Image

Ja visst jag, bilderna är från min pinterest sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så härligt att du vill skriva någon rad här på lundan.